KLACHTEN

Het kan helaas voorkomen dat je een klacht hebt. Heel vervelend! In dit geval willen we je vragen om een mail te sturen naar info@bonappethee.nl, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. We zullen alles doen wat in onze mogelijkheden ligt om dit uiteraard naar tevredenheid op te lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


 

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

— Aan

Bon Appethee
Roentgenhaven 21
2993 HG Barendrecht
info@bonappethee.nl
+31 6 13955015
 

— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

 

 

— Besteld op (DD-MM-YYYY) :                                     — Bestelnummer :

 

—  Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

 

-- Naam/Namen consument(en)

 

— Adres consument(en) :

 

 

— IBAN Rekeningnummer:

 

— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 

— Datum(DD-MM-YYYY):

 

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

© 2017 - 2020 Bon Appethee | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel